המחירים הזולים בארץ!

המלצות רבות

שירות מהיר ומקצועי

האם שריפת סולר מזיקה לסביבה?

בעבר, היו משתמשים בחומרי בערה ללא מודעות להשלכות של החומרים הללו, תוך כדי פגיעת הסביבה. הפגיעה בסביבה היא הפגיעה משמעותית, דבר אשר גורם לחור באוזון.

מהו החור באוזון?

תחילה, נבין מהו האוזון. הטמפרטורה בכדור הארץ עולה בגלל חדירת קרני השמש לכדור הארץ, אך מהסיבה שקרני השמש הינם חזקים מדי עבור חימום כדור ארץ, האוזון נועד על מנת למנוע את קרני האולטרה סגולות המסוכנות לאדם.

ממה נוצר החור באוזון?

החור באוזון נוצר בגלל חומרים מסוכנים שהיו משתמשים בהם בעבר, ומשתמשים בהם גם היום חלק מהחברות והאנשים, אך בכמויות קטנות יותר. בהמשך לכך, ישנם חומרים שעדיין מותרים לשימוש, ופעולות דומות, אך הם פוגעים גם כן באיכות הסביבה, בכך שהם יוצרים מכדור הארץ חממה. אותם החומרים והפעולות, הם חומרי הבערה השונים ופעולות השריפה שאנו יוצרים.

הבערה מזיקה לסביבה?

על מנת לדייק, צריך לדייק בחומרים שמשתמשים בהם לבערה. אחד החומרים שמשתמשים בהם לבערה הוא עץ. הפגיעה שנוצרת היא לא מהלהבה, אלא מהעשן שנפלט מהעץ. אותו עשן שנפלט מכיל פחמן דו חמצני. החממה בכדור הארץ נוצרת בגלל הפחמן דו חמצני, וכך קורת התחממות גלובלית. על מנת למזער את הנזק, אנו זקוקים לסינון אותם רעלים שבתוך העשן.

האם הסולר מזיק לסביבה?

בעבר, היו מערבבים את הסולר עם גופרית, על מנת להגביר את הבערה, ואת הצמיגיות של החומר. כאשר הסולר והגופרית היו נשרפים, היו מגיעים למצב שהגופרית מזהמת את הסביבה בצורה חמורה מאוד. כאשר הבינו זאת, הפרידו בין הסולר לגופרית, ומצאו חומרים חלופיים לגופרית, שישמרו את תכונותיה של הסולר. לאחר מכן, כלל תוצאות החימום של הסולר נהיו מזיקות הרבה פחות, וכעת משפרים את איכות הסביבה על ידי מסננים מיוחדים שמתקינים בתוך הארובות, שמהן נפלט עשן הסולר. המסנן לוקח אליו את החומרים המסוכנים, וכך יוצא כי שאר חומרי הבערה, ומקורות האנרגיה שמשתמשים בהם לחימום, מזיקים הרבה יותר מהסולר.

פרגנו לנו בשיתוף חם ואוהב ועזרו לנו להפיץ חום גם בקרב יקיריכם!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Email

תוכן עניינים

להצעת מחיר מהירה - צרו עמנו קשר

צרו עמנו קשר באתר, בטלפון או בוואטסאפ ונשמח לתת לכם את הצעת המחיר הזולה בישראל!
white clouds
דילוג לתוכן